immigration

در صورتی که قصد مهاجرت به کشور کانادا و یا هر کشور دیگری را دارید؛ در اولین قدم برای اینکه اثبات کنید با زبان آن کشور و یا زبان بین المللی انگیسی آشنایی دارید، مدارک معتبری را ارائه دهید. در مورد مهاجرت به کشور کانادا معمولا باید در آزمون معتبر آیلتس شرکت کنید و با توجه به نوع مهاجرت و ویزای درخواستی خود، حداقل نمره آیلتس برای مهاجرت به کانادا را کسب کنید. از جمله آزمون های مورد قبول کانادا، آزمون های آیلتس و PTE می باشند که افراد می توانند با برنامه ریزی دقیق و مشاوره خوب، حداقل نمره را کسب کنند.

آزمون آیلتس آکادمیک
برای افرادی که قصد ادامه تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی و یا بالاتر، در کشورهای انگلیسی زبان را دارند، بسیار مناسب است.
لازم به ذکر است که حداقل نمره آیلتس برای تحصیل در کشور کانادا با توجه به قوانین هر دانشگاه، متفاوت می باشد. اما عموما، بازه ی نمره آیلتس برای دانشگاه های کانادا، بین ۵.۵ تا ۷ می باشد.
آزمون آیلتس جنرال
این آزمون نیز برای افرادی که جهت ادامه زندگی در کشور مقصد و یا ادامه تحصیل در مقطع پایین تر از کارشناسی به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت می کنند، مناسب است.
به منظور مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا، باید با توجه به سه برنامه تجربه کانادایی، خود اشتغالی فدرال و نیروی کار ماهر، حداقل نمره قبولی در آزمون آیلتس را کسب کنید.
به طور کلی مهاجرت و دریافت اقامت دائم در کانادا نیازمند داشتن مهارت و دانش کافی در زبان انگلیسی می باشد، بنابراین کسب مدرک آیلتس نقش موثری را در پروسه مهاجرتی، تحصیل و یا پیدا کردن کار در کانادا برای فرد ایفا می نماید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x