اسم دوره مناسب برای سطح نیاز به پیش نیاز مدت زمان کلاس جزوه و فیلم گواهی اتمام دوره نوع دوره
Free Discussion
Pre-Intermediate سطح متوسط به بالا
ندارد
60 دقیقه
دارد
دارد
کاملا آنلاین

دوره های بحث آزاد – Free Discussion

دوره های مکالمه بحث آزاد، که در انگلیسی به دوره های Free Discussion  مشهور هست بطور تخصصی بر روی فعالسازی دایره لغاتی که از قبل در ذهن خود دارید تمرکز دارد بطوری که پس از هر دوره 8 جلسه ایی، میزان پیشرفت در مکالمه انگلیسی مشهود می شود. این دوره ها بعنوان دوره اسپیکینگ آیلتس نیز معرفی می شوند چون دقیقا بر روی مهارت اسپیکینگ زبان آموزانی که قصد آمادگی برای آزمون اسپیکینگ آیلتس را دارند طراحی شده است.

free discussion

دوره بحث آزاد –Free Discussion برای چه کسانی مناسب است؟

دوره های بحث آزاد آموزشگاه زبان کاراتاک برای کسانی مناسب است که در مدت زمان کوتاه قصد دارند برای آزمون های بین المللی مانند ielts  یا toefl  آماده بشوند. همچنین افرادی که شکایت از عدم توانایی در استفاده از لغات پیش تر حفظ شده دارند، با شرکت در این دوره ها به اندازه بسیار چشمگیری می توانند در مکالمه انگلیسی پیشرفت خود را مشاهده کنند. زبان آموزانی که قصد آماده سازی برای آزمون آیلتس را دارند، در ابتدا لازم هست که در دوره های مکالمه بحث آزاد کاراتاک شرکت کنند و سپس وارد دوره اسپیکینگ آیلتس شوند. برای اطلاع از جزییات دوره های اسپیکینگ میتوانید از اینجا اطلاعات بگیرید.

من زبان انگلیسی را برای مسافرت ها و بیزنس خودم لازم دارم، آیا این دوره برای من مناسب است؟

در زمان سفر و هنگام انجام تجارت، شدیدا به مکالمه و درک مطلب احتیاج پیدا می کنید. نتنها باید سوالات دیگران را پاسخگو باشید، بلکه لازم هست که با طرح سوال با دیگران ارتباط موثر برقرار کنین. این دقیقا چیزی هست که در دوره های مکالمه بحث آزاد آموزشگاه کاراتاک بطور تخصصی مورد توجه قرار می گیرد.

مثلا اگر به سفر رفتید و در هتل به مکالمه برای گرفتن ، تعویض و یا پس دادن اتاق احتیاج دارید، تمام جملات و اصطلاحات مورد نیاز شما در قسمت اصطلاحات هتل برای شما فراهم شده است که قطعا در کلاس ها مورد بحث قرار میگیرد.

ویژگی دوره های مکالمه بحث آزاد – free discussion چیست؟

دوره های مکالمه بحث آزاد در آموزشگاه زبان کاراتاک تعریف نسبتا متفاوتی با دورهای مشابه در مراکز آموزشی دیگر دارد که این تفاوت دراینجا توضیح داده می شود:

Free Discussion

ویژگی دوره های مکالمه بحث آزاد – free discussion چیست؟

  1. ما در کاراتاک به دوره های مکالمه بحث آزاد، که Free Discussion بنام دارد، بصورت مخفف FD می گوییم و به دوره های مکالمه عمومی ، که General Speaking  هستند نیز GS می گوییم.
  2. دوره های free discussion جزوه دارند ولی دوره های General speaking  بدون جزوه هستند
  3. دوره های free discussion فیلم مرتبط با موضوع درس دارند اما دوره های general speaking  فیلم ندارند.
  4. در دوره های free discussion بر روی مهارت ریدینگ و لیسنینگ هم در کنار اسپیکینگ کار میشود که برای آمادگی آیلتس بسیار مناسب است اما دوره های general speaking  صرفا مکالمه محور می باشد.
  5. تمرکز دوره های free discussion بر روی آموزش لغت، اصطلاح و کالوکیشن هاست اما تمرکز دوره های general speaking  بر روی روان صحبت کردن، brain storming  و لهجه زبان آموزان هست.

مهارت‌هایی که در دوره آموزش Free Discussion یاد می‌گیرید:

یادگیری اصطلاحات و لغات کاربردی هر درس
0%
فعالسازی دایره لغات در اسپیکینگ
0%
یادگیری نحوه پاسخدهی به سوالات
0%
آموزش تکنیک Brain Storming
0%
تمرین گرامرهای آموخته شده در اسپیکینگ و فعالسازی آن در ذهن
0%
یادگیری روان صحبت کردن یا Connected speech در مکالمات
0%
یادگیری تکنیک های پاسخدهی به سوالات غیرمنتظره و کنترل استرس های هیجانی
0%
pexels fauxels 3183197

بعد از گذراندن دوره بحث آزاد – free discussion چه مهارت هایی یاد میگیریم

در دوره های انحصاری   Free Discussionآموزشگاه زبان آنلاین کاراتاک، مهارت انجام اسپیکینگ روان با استفاده از ساختارهای گرامری صحیح بهمراه طیف گسترده ایی از لغات و کالوکیشن ها آموخته شده و زبان آموزان در انتهای دوره Free Discussion  برای ورود به دوره های بعدی مانند دوره اسپیکینگ آیلتس و یا دوره General Speaking  آماده میشوند.

اینکه بعد از اتمام دوره های Free Discussion در کاراتاک، چه کار باید انجام بدیدو چه دوره ایی رو انتخاب کنین، قطعا در اختیار شماست و حتما بصورت رایگان میتوانید از مشاوره با متخصصان کاراتاک نیز بهره مند بشید تا بهترین انتخاب رو کرده باشید.

گواهینامه شرکت در دوره های انحصاری Free Discussion کاراتاک

تمامی شرکت کنندگان دوره‌های آنلاین از جمله Free Discussion می‌توانند گواهی پایان دوره خود را پس از اتمام دوره و قبولی در آزمون اسپیکینگ نهایی کاراتاک دریافت نمایند.

achievement success through research education generated by ai 188544 20395

کلاس های Free Discussion در کاراتاک چند مدل داره؟

سطح کلاس خصوصی – یک نفره نیمه گروهی –VIP – دو نفره گروهی – 4 نفره
FD1
280.000 تومان (جلسه ای)
218.000 تومان (جلسه ای)
160.000 تومان (جلسه ای)
FD2
280.000 تومان (جلسه ای)
218.000 تومان (جلسه ای)
160.000 تومان (جلسه ای)
FD3
290.000 تومان (جلسه ای)
223.000 تومان (جلسه ای)
170.000 تومان (جلسه ای)
FD4
290.000 تومان (جلسه ای)
223.000 تومان (جلسه ای)
170.000 تومان (جلسه ای)
FD5
300.000 تومان (جلسه ای)
208.000 تومان (جلسه ای)
150.000 تومان (جلسه ای)
FD6
300.000 تومان (جلسه ای)
208.000 تومان (جلسه ای)
150.000 تومان (جلسه ای)
FD7
325.000 تومان (جلسه ای)
218.000 تومان (جلسه ای)
160.000 تومان (جلسه ای)
FD8
325.000 تومان (جلسه ای)
218.000 تومان (جلسه ای)
160.000 تومان (جلسه ای)

( هزینه جزوه های درسی و فایل های آموزشی محاسبه شده است)

سوالات متداول (FAQ) :

دوره های مکالمه بحث آزاد در کاراتاک برای 6 ترم طراحی شده . از سطح FD1  که سطح متوسط یا Pre-Intermediate  هست شما رو به سطح FD7 که سطح پیشرفته یا Advance  هست میبره و این اتفاق رو در 6 ماه میتونه برای شما رقم بزنه.

بله، در کاراتاک میتونین اینکار رو انجام بدید. اگر فرصت کمی تا آزمون آیلتس یا تافل دارید و باید نمره خودتون رو ارتقا بدید و یا کلا دوست دارید پرونده اسپیکینگ خودتون رو زودتر به نتیجه برسونید میتونید دوره فشرده بردارید. هر 2 ترم رو در 1 ترم میگذرونید اینجوری و کل دوره های FD  رو میتونین توی 3 ماه به اتمام برسونید.

هر جلسه از کلاس های آنلاین Free Discussion  در کاراتاک 60 دقیقه زمان میبرد .

تمامی کلاس ها بصورت آنلاین هست و در نرم افزار skype برگزار میشه که بدون فیلترشکن قابل استفاده هست.

اینکه هر ترم چند جلسه باشه، مستیما به سطح زبان شما، مدت زمانی که برای زبان آموزی دارین و هدف شما از یادگیری مرتبط هست که پس از جلسه تعیین سطح و مشاوره رایگان در کاراتاک، با شما هماهنگ میشه تا بهترین نتیجه رو بگیرید. اما بطور معمول دوره های Free Discussion کاراتاک برای 1، 2 و 3  جلسه در هفته طراحی شده.

اگر شاغل هستید، میتونین در کلاس های یک جلسه در هفته شرکت کنین و استاد به اندازه کافی به شما تمرین برای یک هفته پیش رو میده و پشتیبانی کاراتاک هم در کنارتون هست تا بتونین بخوبی پیشرفت کنین و جا نمونید. توی کلاس های شامگاهی هم میتونین شرکت کنین. یعنی بعد از کار که میایین منزل، استراحت که کردین و شام رو که خوردید، برای ساعت 21:00 تا 22:00 میتونین کلاس داشته باشین.  

نه اتفاقا، تیم کاراتاک خیلی روی کیفیت کلاس ها حساس هست و برای همین اجازه افزایش جمعیت رو در کلاس ها به هیچ عنوان نمیده.  درسته که با ثبت نام تعداد زیادی شاگرد در یک کلاس میشه سود دهی بیشتری داشت اما کاراتاک کیفیت رو فدای سود حاصل از ثبت های تعداد بالا نمی کنه.

ما در کاراتاک جمعیت کلاس های گروهی رو روی 4 نفر زبان آموز نگه میداریم تا شرایط مکاله کارآمد و پر بازده رو برای عزیزان کاراتاکی فراهم کرده باشیم.  قطعا تجربه شرکت در کلاس های Free Discussion  کم جمعیت 4 نفره خیلی لذتبخش تر از کلاس های شلوغ و پر ازدحام هست.

تازه ، توی کلاس های گروهی 4 نفره کاراتاک، استاد بخوبی روی تک تک زبان آموزان تمرکز داره و بخوبی میتونه کلاس رو مدیریت کنه تا اهداف کاراتاک محقق بشه و بالاترین کیفیت در ارائه کلاس های مکالمه بحث آزاد بصورت تضمین شده به شما عزیزان ارائه بشه.

چطور باید ثبت نام کنم؟

میتونین همینجا درخواست دوره خودتون رو  ثبت کنین و یا با شماره 09029994964 تماس بگیرید . حتی میتونین توی واتسپ هم پیام بذارید. ما سریع پاسختون رو میدیم.  بعد از ثبت درخواست دوره، یک جلسه تعیین سطح و مشاوره رایگان میشید و بعد از ثبت نام در کلاس ها شرکت میکنید.

3 دیدگاه

    4182b8581a8fbec2848382795b1ec9f5?s=60&d=mm&r=g
  • سلام.
    من دوره FD3 تا FD6 رو ثبت نام کردم و توی کلاس خصوصی شرکت کردم. با اینکه وقت کمی تا آزمون اصلی آیلتس داشتم، خوشبختانه خوب تونستم خودم رو آماده کنم. جزوه های FD خیلی عالی بودن خداروشکر و من تونستم کلی اصطلاح و لغت یاد بگیرم.
    استاد پورایلیایی هم که عالی بودن مثل همیشه. واقعا تمرین ها و وارم آپ های خیلی خوبی بهم میدادن.
    پشتیبانی تیمشون عالی بود و خیلی حواسشون بهم بود.
    من نمره 7.0 توی اسپیکینگ آیلتس لازم داشتم ولی 7.5 گرفتم.
    از کاراتاک ممنونم و اون رو همیشه به دوستان و اقوامم معرفی میکنم.
    ممنونم از کاراتاک.

      6a30836fc46a3736f7105ed068ef4e03?s=60&d=mm&r=g
    • سلام جناب شهسواری
      باعث افتخار ماست و قطعا نظر لطف شماست.
      تلاش های شما و راهنمایی های استاد، نتیجه مقبول شمارو حاصل کرده .
      خوشحالیم از رضایت شما.

  • 71e3160e32e0b7b51e9eac6723056b0b?s=60&d=mm&r=g
  • سلام .
    من تاکنون در 13 جلسه از کلاس های free discussion شرکت کردم.
    جزوه های FD خیلی کامل هستند و من تونستم کلمات و اصطلاحات زیادی رو به همراه گرامر و نحوه ی استفاده شون در جمله یاد بگیرم. و به راحتی در صحبت هام ازشون استفاده کنم. اعتماد به نفسم به طور قابل ملاحظه ای بالا رفته و راحت تر می تونم صحبت کنم و توی بحث شرکت کنم ونظرمو ارایه بدم. از کاراتاک واقعا ممنونم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *