1- Statement Of Purpose   (SOP)

sop

 SOP که در فارسی انگیزه نامه یا بیانیه هدف گفته می شود متن مهمی است که دانشگاه‌های خارج از کشور (طی پروسه اپلای‌کردن) از شما می‌خواهند و همچنین سفارت بسیاری از کشورها همچون کانادا و آمریکا و … برای دادن ویزا ی تحصیلی و یا ویزای کاری انگیزه ‌نامه شما را به دقت مطالعه می‎کنند. و در واقع یک مقاله طولانی است که معمولاً حدود 1000 کلمه است. این مقاله درباره دلایل، انگیزه و اهداف تحصیلی آینده شما از تحصیل در دانشگاه مورد نظرتان و مسیر شغلی آینده شما می باشد و به کمیته مسئول پذیرش در دانشگاه نشان می دهد شما چه کسی هستید؛ چه توانایی هایی باعث پیشرفت تحصیلی  شما شده است و بر اساس چه اهداف و انگیزه هایی دانشگاه مربوطه را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده اید. پس دقت کنید که نمی توان یک SOP را برای تمام دانشگاه ها ارسال کرد و هر SOP باید مختص همان دانشگاه باشد. چه عواملی بر مسیر شما تأثیرگذار بوده است؛ علائق حرفه ای شما چیست و از تحصیل چه هدفی دارید. یک SOP  خوب، مأمورین پذیرش را برای پاسخ مثبت مجاب می کند. SOP شانس شما برای صحبت مستقیم با کمیته پذیرش است برای اینکه خود را از میان بسیاری از کاندیداهای واجد شرایط متمایز کنید، این نامه همراه با درخواست شما نوشته می‌شود و سایر مدارکتان (ریزنمرات دروس یا رزومه‌‌تان) را تصدیق می‌کند. انگیزه نامه گاهی اوقات به عنوان Statement of purpose یا Motivational letter نیز شناخته می‌شود. در مرکز زبان انگلیسی کاراتاک، میتوانید از بالاترین کیفیت و دقیق ترین نامه ها برای ساختن آینده خودتان استفاده کنید. برای اطلاع از هزینه ها به جداول زیر مراجعه کنید.

برای ثبت سفارش نگارش نامه های خود میتوانید در واتساپ و یا بصورت تلفنی با ما در ارتباط باشید.

2- (LOC) Cover Letter

cover letter

نامه پوششی یا Cover Letter  در اصل توضیحی برای نشان دادن قابلیت‌های شغلی و عملی شما می باشد و به کارفرمایان امکان آشنایی بیشتر با شما را در قالب یک نامه اداری و رسمی ارائه می‌دهد. رزومه شما روند کاریتان را در طول زمان نشان می‌هد، در حالی که معرفی نامه یا کاور لتر بیشتر به منظور نشان دادن شخصیت شما است. تفاوت بین Cover Letter و رزومه نویسی به همینجا ختم نمی‌شود. رزومه، تیتروار است و روند کاری شما را در طول زمان نشان می‌دهد، در حالی که نامه پوششی توانایی‌های شما را توضیح می‌دهد و یکی از مهم‌ترین مدارکی است که به همراه رزومه تحصیلی برای استاد و دانشگاه مقصد ارسال می‌شود تا کارفرما را به خواندن رزومه تشویق کند. از اهمیت کارولتر همین‌قدر کافی است که بگوییم یک کاورلتر می‌تواند کمک کند که فرد به مصاحبه دعوت بشود و یا از بین سایر داوطلبین حذف بشوید. پس سعی کنید برای نگارش یک کاورلتر وقت کافی بگذارید و از خدمات تخصصی در این زمینه استفاده کنین تا با اطمیتان بیشتر به هدف خودتان برسید. این امر در آموزشگاه کاراتاک به سادگی امکان پذیراست و شما میتوانید از خدمات نگارش تخصصی انواع نامه ها با قیمت های بسیار معقول استفاده کنید.

وقتی می‌خواهید درخواستی برای همکاری یا پذیرش در دوره‌های ارشد و دکترا ارسال کنید Cover Letter به درخواست شما پیوست می‌شود و در واقع مانند یک راهنما در مورد سند‌های ارسالی شما و هدف انگیزه شما به خواننده توضیح می‌دهد. در خیلی مواقع اگر بهمراه مقاله یا رزومه، cover letter  ارسال نشود، ممکن است دبیر یا سرپست ژورنال به سند ارسالی توجهی نکند.

این امر در درخواست همکاری یا گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های معتبر نیز صادق است. با توجه به درخواست بالا از سوی تمام افراد واجد شرایط برای یک شغل، شخص تصمیم گیرنده نیاز دارد تا یک نامه مختصر یا همان Cover letter را مطالعه کند تا متوجه کلیات ماجرا بشود بجای اینکه برای هر شخص تمام سند ارسالی را بصورت کامل بخواند. به همین منظور اینکه ما چه چیزهایی در Cover letter می‌نویسیم اهمیت فراوان دارد. پس حتما قبل از ارسال مدارک خود به سفارت و دانشگاه ها از کمک متخصصین این امر استفاده کنین.برای اطلاع از هزینه ها به جداول زیر مراجعه کنید.

برای ثبت سفارش نگارش نامه های خود میتوانید در واتساپ و یا بصورت تلفنی با ما در ارتباط باشید.

3-Resume  (CV)

cv resume

رزومه در اصل یک کلمه فرانسوی هست (résumé) و در فارسی هم به همین اسم یا سی وی (که مخفف واژه انگلیسی Curriculum Vitae هست) شناخته می‌شود  .Curriculum Vita  یا به اختصار CV به معنای لغوی « برنامه تحصیلی (یا شغلی) زندگی» مختص کسانی است که قصد تحصیل، فعالیت و یا تحقیق در یک مرکز دانشگاهی را دارند به طور کلی در CV به بیان تاریخچه ی زندگی افراد پرداخته می شود. این تاریخچه شامل مشخصات شخصی فرد و سوابق تحصیلی، پروژه ها و فعالیت های آکادمیک، سوابق شغلی و همچنین افتخارات علمی می باشد. در مورد اهمیت CV می توان گفت در میان مدارکی که برای دانشگاه یا اساتید ارسال می کنید، CV اولین و مهم ترین مدرک ارائه شده ای است که بر اساس آن قضاوت می شوید. رزومه حجم بسیار کمتری از sop  ها دارد. زیرا خصوصیات شخصی و اهداف نوشته شده درsop ها در رزومه ها درج نخواهد شد. و از آن ها برای معرفی خود برای پذیرش در دانشگاه های معتبر و در رشته مورد نظر استفاده می شود. اما رزومه ها معمولا به منظور معرفی فرد به کارفرمایان جهت استخدام در رشته مورد نظر آن ها تنظیم و ارائه می شود.

برای ثبت سفارش نگارش نامه های خود میتوانید در واتساپ و یا بصورت تلفنی با ما در ارتباط باشید.

4- Letter of Recommendation (LOR)

Letter of Recommendation LOR

توصیه نامه یا Letter of Recommendation یا Recommendation Letter یا   LOR نامه ای هست که توسط یک استاد با مرتبه بالای علمی و جایگاه مطلوب، رئیس یا کارفرما  برای معرفی شما، بیان مهارتها، دستاورد ها، توانایی ها و عملکرد شما به عنوان فرد متقاضی اپلای یا بورسیه، نوشته می شود و استاد پیرو درخواست مرجع و دانشگاه پذیرش کننده، از طریق ایمیل یا تلفن، پاسخگوی توضیحات خود درباره شما خواهند بود. توصیه نامه تحصیلی هم در مقطع کارشناسی ارشد و هم در مقطع دکتری از الزامات بیشتر دانشگاه های بین المللی است. درواقع قضاوت یک شخص سوم در مورد شماست که نشان می دهد شما در جایگاه آکادمیک تان، از دیدگاه یک متخصص چطور به نظر می رسید. توصیه نامه، نامه یا فرم کامل شده ای است از طرف استادی که شما را می شناسد و حاوی اطلاعاتی درباره شخصیت علمی و عملکرد تحصیلی شماست. توصیه‌نامه این امکان را برای اساتید دانشگاه مقصد فراهم می‌کند تا درباره وضعیت علمی و تجربی یک دانشجو از نگاه متخصصان و کارشناسانی که با وی کار کرده‌اند، آگاه شوند. این توصیه‌نامه‌ها به کارشناسان پذیرش تحصیلی دانشگاه‌ها، بويژه برای بورسیه‌های تحصیلی ارسال می‌شوند. برای پذیرش موقعیت‌ شغلی در یک شرکت یا موسسه ای در داخل یا خارج از کشور نیز ممکن است از شما یک رفرنس درخواست شود تا مسئولان منابع انسانی مجموعه حقوقی مورد نظر، بتوانند بخشی از ادعاهای شما را که در رزومه مطرح شده است را در صورت لزوم استعلام کنند .این کار، برای راستی آزمایی و بررسی صحت و سقم ادعای اعلامی از سوی متقاضی انجام می شود. رفرنس، یکی از چند فرصتی است که در اختیار کارفرما قرار می گیرد تا صلاحیت فنی و اخلاقی و علمی و تجربی متقاضی شغل را بررسی کند.

اما در ایران گاها دیده شده که اساتید، نگارش این نامه را بر عهده خود دانشجو گذاشته و فقط در مرحله پایانی آن را مطالعه، امضاء و ارسال میکنند. از این رو آموزشگاه کاراتاک نگارش تخصصی این نامه ها را با بهر گیری از متخصصین امر نگارش نامه های تخصصی، بر عهده دارد.برای اطلاع از هزینه ها به جداول زیر مراجعه کنید.

برای ثبت سفارش نگارش نامه های خود میتوانید در واتساپ و یا بصورت تلفنی با ما در ارتباط باشید.

5Letter of Motivation  (LOM)

Letter of Motivation LOM

انگیزه نامه یک سند شخصی است و همانند sop در این نامه اهداف، برنامه ها و همچنین انگیزه خود را از انجام کاری که میخواهید انجام دهید برای خواننده می نویسید. این نامه نیز برای اهداف تحصیلی در رشته دانشگاهی نوشته می شود. که بیانگر مهارت های حرفه ای فرد به صورت دقیق و دلایل درخواست وی برای دوره تحصیلی، بورسیه تحصیلی یا شغل داوطلبانه می باشد. این نامه همراه با درخواست و مدارک پشتیبان شما، مانند ریز نمرات یا رزومه است.

انگیزه نامه معمولاً برای برنامه های شغلی با حقوق استفاده نمی شود و بیشتر بر شخص شما متمرکز است و جزئیات علایق، شخصیت و انگیزه های شما برای درخواست برای یک برنامه را نشان می دهد. نگارش این سبک از نامه ها بسیار حساس و دقیق در آموزشگاه کاراتاک صورت میگیرد تا به بهترین نحو بیانگر تمامی ابعاد توانمدی شما بوده و به خوبی از شما حمایت کند تا به هدفتان برسید. برای اطلاع از هزینه ها به جداول زیر مراجعه کنید.

برای ثبت سفارش نگارش نامه های خود میتوانید در واتساپ و یا بصورت تلفنی با ما در ارتباط باشید.

6-Official E-mail-OE

6-Official E-mail-OE

ایمیل ها  به دو دسته تقسیم می شوند ایمیل های رسمی یا اداری formal و غیر رسمی و یا informal .ایمیل های غیر رسمی همانطور که از نام آن پیداست بیشتر برای مکاتبات دوستانه استفاده می شود و برای نگارش آن نیازی به اصول و قواعد لازم نیست و می توان آن را به هر نحو ممکن نگارش نمود. اما ایمیل های  رسمی را برای کسی می‌فرستیم که یا او را نمی‌شناسیم یا شخص مهمی است که باید با رعایت احترام و قوانین استاندارد نامه نگاری با او مکاتبه کرد.

 ایمیل های رسمی که برای مکاتبات تجاری و اداری در موضوعات کاری متفاوت نظیر سفارش کالا، استعلام، تشکر، شکایت، دعوت به همکاری و … نگارش می شوند، نیاز به قواعد و اصول خاصی دارند و  معمولا از سه بخش Heading، Letter Body، Ending تشکیل می شوند.

این روزها نوشتن ایمیل رسمی انگلیسی برای بسیاری از افراد، واجب است. برای مثال کارمندانی که در شرکت‌های بین‌المللی کار می‌کنند و یا دانشجویانی که می‌خواهند برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های انگلیسی زبان با آنها مکاتبه کنند باید از ایمیل اداری یا رسمی استفاده کنند. در آموزشگاه کاراتاک میتوانید هم از خدمات نگارش نامه های تخصصی استفاده نمایید و هم در دوره های آموزشی نامه نگاری اداری شرکت کنید و توانمدی های خود را افزایش دهید.برای اطلاع از هزینه ها به جداول زیر مراجعه کنید.

برای ثبت سفارش نگارش نامه های خود میتوانید در واتساپ و یا بصورت تلفنی با ما در ارتباط باشید.

نگارش تخصصی انواع نامه برای سفارتخانه ها و دانشگاه ها

نوع نامه نوع نامه به فارسی عادی ( 14 روزه ) فوری ( 7 روزه )
Statement of purpose - SOP
بیانیه هدف
1.000.000 تومان
1.250.000 تومان
Cover Letter - LOC
توضیح نامه
1.200.000 تومان
1.500.000 تومان
Resume - CV
رزومه
1.000.000 تومان
1.300.000 تومان
Letter of Recommendation -LOR
توصیه نامه
950.000 تومان
1.200.000 تومان
Letter of Motivation - LOM
انگیزه نامه
900.000 تومان
1.250.000 تومان
Official E-mail - OE
ایمیل اداری
70.000 تومان
70.000 تومان

جدول خدمات تخصصی ویرایش و تصحیح

نوع نامه نوع نامه به فارسی قیمت
Statement of purpose - SOP
بیانیه هدف
800.000 تومان
Cover Letter - LOC
توضیح نامه
800.000 تومان
Resume - CV
رزومه
900.000 تومان
Letter of Recommendation -LOR
توصیه نامه
650.000 تومان
Letter of Motivation - LOM
انگیزه نامه
700.000 تومان
Official E-mail - OE
ایمیل اداری
50.000 تومان

جدول خدمات تصحیح رایتینگ آیلتس

نوع نگارش قیمت
Academic –Task1
150.000 تومان
General – Task1
120.000 تومان
Task2
200.000 تومان

برای ثبت سفارش با شماره  09029994964 در واتساپ و یا به صورت تلفنی تماس بگیرید.