یکی از بهترین و موثرترین راه های افزایش دایره لغات و مرور انواع گرامرهای پرکاربرد، مطالعه داستان های انگلیسی کوتاه هست. در این روش نه تنها لغت های گوناگونی یاد میگیرید بلکه با کاربرد و نحوه استفاده از گرامرهای مختلف هم آشنا میشید و از حافظه تصویری خودتون بیشترین استفاده رو میبرید.

مطالعه انواع داستان ها به زبان انگلیسی، در ابتدا میتونه سخت باشه چون شاید با تلفظ صحیح کلمات و مفهوم جملات آشنایی نداشته باشید. اما جای نگرانی نداره که بعد از چند روز مطالعه کم کم از بار این سختی ها کم میشه و مقدار بیشتری از داستان ها رو متوجه میشید. تکرار لغات در داستان های گوناگون، میتونه به راحت تر حفظ کردن اونها بهتون کمک کنه.

ما در آموزشگاه کاراتاک، از قبل به همه ابعاد مشکلات پیش روی شما فکر کردیم و راه رو برای شما آسان کردیم. شما میتونید در این قسمت، انواع داستان های کوتاه انگلیسی رو مطالعه کنین و به فایل صوتی اون گوش کنین تا با تلفظ صحیح لغات آشنا بشین. همچنین میتونید از جدول لغات ارائه شده هم استفاده کنین تا معنی لغات کلیدی متن رو زودتر یادبگیرید. نکته قابل توجه اینجاست که در داخل جدول، نوع کلمه از این نظر که اسم، فعل، قید یا صفت باشه رو هم براتون آوردیم تا با کاربرد کلمات در جمله ها هم آشنایی بیشتری پیدا کنین.

شما در آموزشگاه زبان کاراتاک، قراره که بصورت کارآمد زبان بخوانید.

61tvvUE07XL. SL500

داستان The Boarded Window

داستان The boarded window در مورد مردی هست که درسال 1830 در منطقه ای در جنگل بزرگی زندگی می کرد که نیازهایش را با فروش و تجارت پوست حیوانات تامین می کرد، هست.
4156tLhOm-L.SX316.SY480._SL500_

داستان A Horseman in the Sky

داستان A Horseman in the Sky درمورد شخصی بود به نام کارتر که عاشق خانواده و کشورش بود. زمانی که ایالت متحده آمریکا توسط جنگ داخلی تقسیم شد کارتر تصمیم گرفت....
imageedit 1 7567793212

پادکست British Council

پادکست انگلیسی BBC – معجزه درباره معجزه گفتگو در مورد مشکلات صحبت میکنه. این پادکست با کلمات و معنی آن و متن کامل برای شما تهیه شده است.