اسم دوره مناسب برای سطح نیاز به پیش نیاز مدت زمان کلاس جزوه و فیلم گواهی اتمام دوره نوع دوره
English Café
Pre-Intermediate and below سطح نیمه متوسط و پایینتر
دوره Free Discussion
90 دقیقه
دارد
دارد
حضوری
اسم دوره مناسب برای سطح نیاز به پیش نیاز مدت زمان کلاس جزوه و فیلم گواهی اتمام دوره نوع دوره
English Café
Intermediate and above سطح متوسط و بالاتر
دوره Free Discussion
90 دقیقه
دارد
دارد
حضوری

دوره مکالمه کافه زبان – English Café کاراتاک

دوره اسپیکینگ کافه زبان، کاملا مکالمه محور هست و در هر جلسه طیف وسیعی از لغات و اصطلاحات تدریس میشه و همزمان به شما کمک میکنه تا از اونها استفاده کنین. موضوعات مکالمه انگلیسی در این دوره تنوع بسیار زیادی داره و میشه گفت که نامحدود هست. یکی از ویژگی های هیجان انگیز این کلاس ها که وجه تمایز اون با دوره های اسپیکینگ متداول هست اینه که در هر جلسه موضوع رو باید از داخل یک جعبه جادویی انتخاب کنین که خب همین امر به هیجان کلاس افزوده میشه چون تا یک دقیقه قبل از شروع شدن کلاس کسی از موضوع اون جلسه خبر نداره. دلیل این امر، قرار دادن زبان آموز در شرایط استرس و هیجان آنی هست که دقیقا مشابه با تجربه مکالمه با یک انگلیسی زبان در ایستگاه مترو ، پارک یا خیابان است. کنترل استرس های هیجانی  و تکنیک تنها برخی از روش های افزایش تمرکز در زمان اسپیکینگ می باشد که بر پایه علم روان شناسی بوده و بر این اساس محتوای عملی این کلاس ها طراحی شده است.اگر گلایه از این دارید که لغت بلد هستید و متوجه صحبت های دیگران میشوید ولی در زمان صحبت کردن، احساس کم توانی دارید، دوره های اسپیکینگ کافه زبان میتونه در این زمینه بواسطه فعالسازی دایره لغات شما بسیار کمک کنه .

دوره مکالمه کافه زبان

دوره اسپیکینگ محور کافه زبان برای چه کسانی مناسب است؟

دوره مکالمه انگلیسی کافه زبان برای کسانی مناسب هست که تمایل به شرکت در کلاس های حضوری رو دارند. اسپیکینگ انگلیسی در دوره مکالمه کافه زبان برای آن دسته از افرادی مناسب است که از نظر زمانی محدودیت ندارند و برای حفظ سطح زبان انگلیسی خود قصد شرکت در کلاس های مکالمه انگلیسی را دارند. کافه زبان برای کسانی طراحی شده که بدنبال تجربه ایی متفاوت از یادگیری زبان انگلیسی در محیط هایی کاملا متفاوت از فضاهای آموزشی مانند کافه، رستوران، فرودگاه و غیره هستند تا تلفیقی جذاب از یادگیری زبان انگلیسی بهمراه تنوع و شادی را تجربه کنند. دوره اسپیکینگ کافه زبان کاراتاک انحصاری و کاملا مکالمه محور طراحی شده.

دوره اسپیکینگ محور کافه زبان به چه کسانی پیشنهاد میشود؟

اگر همیشه دوست داشتید که خارج از فضای آموزشگاه ها و بدور از جو آموزشی بعضا کسالت آور و خسته کننده، مکالمه انگلیسی رو یاد بگیرید، دوره اسپیکینگ حضوری کافه زبان رو بهتون پیشنهاد میکینم.

کافه زبان سبکی نوین از تدریس زبان انگلیسی کاربردی بصورت مکالمه محور می باشد که با تکرار ساختارهای پر تکرار در اسپیکینگ، شما را در معرض مکالمات به زبان انگلیسی قرار می دهد تا صحبت کردن به زبان انگلیسی به راحتی مکالمه به زبان مادری شود.

همانطور که از نام این دوره برمی آید، دوره های اسپیکینگ کافه زبان تلفیقی به یادماندنی از تجربه مکالمه انگلیسی بهمراه عطر و طعم یک فنجان قهوه واقعی در فضایی دلنشین می باشد که با بکارگیری حافظه بویایی، دیداری و شنیداری زبان آموزان، میزان یادگیری و تثبیت مطالب آموخته شده رو دو چندان میکند.

زبان آموزانی که از شرکت در کلاس های زبان انگلیسی و عدم رسیدن به نتیجه در دوره اسپیکینگ شکایت دارند، با شرکت در دوره های اسپیکینگ کافه زبان کاراتاک، زبان انگلیسی رو از مسیری کاملا متفاوت و در عین حال غیرقابل پیش بینی و همچنین لذتبخش در قالب مکالمات انگلیسی یاد میگیرند. دوره های اسپیکینگ کافه زبان، با فعالسازی گرامرهای پر کاربرد انگلیسی در ذهن شما، فرصت استفاده آنی از اونهارو در فضایی واقعی فراهم میکنه تا تجربه مکالمه انگلیسی برای شما، با آن چیزی که در سفرها، دورهمی ها و مسافرت ها دارید، دقیقا یکسان باشه تا از این طریق بطور غیر مستقیم روی ساخت و تثبیت اعتماد بنفس زبان آموزان در هنگام مکالمه انگلیسی تاثیر گذاشته باشه.

چیزی که به روان صحبت کردن شما در هنگام مکالمه انگلیسی خیلی خیلی کمک رسانی میکنه، داشتن مهارت حفظ هیجانات و کنترل صحیح اون هست تا بتونید به درستی در ذهن خودتون لغات و گرامر های مورد نیاز رو پیدا کنید و با اونها جمله سازی کنین. اگر تمرکز شما پایین باشه، کنترل از دستتون خارج میشه و ذهن شما دچار آشفتگی میشه و به جایی میرسید که بیشتر تمایل به شنیدن صحبت های دیگران دارید و کمتر صحبت میکنید. برای همین هست که بسیاری از زبان آموزان بیشتر متوجه صحبت های دیگران میشوند و کمتر میتونند به زبان انگلیسی صحبت کنند.

دوره های کافه زبان دقیقا مشابه زمانی هست که شما در کلاس شنا ثبت نام میکنید و مربی شنا، شما رو به قسمت عمیق استخر هدایت میکنه و به شما این دلگرمی رو میده که غرق نخواهی شد، پس نترس و تلاش کن. نتیجه این تمرین، افزایش اعتماد بنفس و خودباوری و در نهایت کسب مهارت لذتبخش شنا می باشد. در دوره های اسپیکینگ کافه زبان، در فضایی حقیقی شروع به مکالمه انگلیسی میکنین، در این شرایط ترس شما از صحبت کردن در فضاهای عمومی به زبان انگلیسی از بین میره و به خودباوری میرسید. نکته قابل توجه این هست که مدرسی با تجربه و آگاه در کنار شما حضور داره و لحظه به لحظه در اسپیکینک با شما همراهی میکنه و اصطلاحات، لغات و گرامر های مورد نیاز و پرکاربرد رو برای ذهن شما فراهم و یادآوری میکنه.

ویژگی دوره های مکالمه کافه زبان – English Café چیست؟

دوره های مکالمه کافه زبان در آموزشگاه زبان کاراتاک کاملا انحصاری بوده و ویژگی های آن در اکثر موارد با دوره های دیگر تفاوت دارد که به شرح زیر است:
دوره های مکالمه کافه زبان – English Café

مهارت‌هایی که در دوره های مکالمه کافه زبان – English Café یاد می‌گیرید

یادگیری مکالمات عامیانه – Slang
0%
یادگیری اصطلاحات و لغات کاربردی در هر جلسه
0%
فعالسازی دایره لغات در اسپیکینگ
0%
یادگیری نحوه پاسخدهی به سوالات
0%
آموزش تکنیک Brain Storming ، Mindfulness
0%
تمرین گرامرهای آموخته شده در اسپیکینگ و فعالسازی آن در ذهن
0%
یادگیری روان صحبت کردن یا Connected speech در مکالمات
0%
یادگیری تکنیک های پاسخدهی به سوالات غیرمنتظره و کنترل استرس های هیجانی
0%
pexels fauxels 3183197

بعد از گذراندن دوره های مکالمه کافه زبان – English Caféچه دوره هایی شرکت کنیم ؟

در دوره های انحصاری کافه زبان – English Café  کاراتاک، مهارت انجام اسپیکینگ روان با استفاده از ساختارهای گرامری صحیح بهمراه طیف گسترده ایی از لغات و کالوکیشن ها آموخته شده و زبان آموزان در انتهای این دوره برای ورود به دوره های بعدی مانند دوره Free Discussion و یا دوره General Speaking  آماده میشوند.

اینکه بعد از اتمام دوره های English Café  در کاراتاک، چه کار باید انجام بدید و چه دوره ایی رو انتخاب کنین، قطعا در اختیار شماست و حتما بصورت رایگان میتوانید از مشاوره با متخصصان کاراتاک نیز بهره مند بشید تا بهترین انتخاب رو کرده باشید.

گواهینامه شرکت در دوره های انحصاری مکالمه کافه زبان – English Café کاراتاک

تمامی شرکت کنندگان دوره‌های حضوری کافه زبان می‌توانند گواهی پایان دوره خود را پس از اتمام دوره و قبولی در آزمون آنلاین اسپیکینگ نهایی کاراتاک دریافت نمایند.
achievement success through research education generated by ai 188544 20395

کلاس های مکالمه کافه زبان – English Café در کاراتاک چند مدل داره؟

خصوصی – یک نفره نیمه گروهی –VIP – دو نفره گروهی – 4 نفره
350.000 تومان (جلسه ای)
250.000 تومان (جلسه ای)
200.000 تومان (جلسه ای)

( هزینه جزوه های درسی و فایل های آموزشی محاسبه شده است)

سوالات متداول (FAQ) :

دوره های مکالمه کافه زبان در کاراتاک برای 6 ترم طراحی شده . از سطح EC1  که سطح متوسط یا Pre-Intermediate  هست شما رو به سطح EC6 که سطح پیشرفته یا Advance  هست میبره و این اتفاق رو در 6 ماه میتونه برای شما رقم بزنه.

هر جلسه از کلاس های حضوری English Café   در کاراتاک 90 دقیقه زمان میبرد.

هر ترم شامل 4 جلسه می باشد که بصورت هفتگی برگزار میشود.

تمامی کلاس های کافه زبان بصورت حضوری هست و هر هفته در یک کافه با فضایی دلنشین و آرامشبخش برگزار میشه.

نه اتفاقا، تیم کاراتاک خیلی روی کیفیت کلاس ها حساس هست و برای همین اجازه افزایش جمعیت رو در کلاس ها به هیچ عنوان نمیده.  درسته که با ثبت نام تعداد زیادی شاگرد در یک کلاس میشه سود دهی بیشتری داشت اما کاراتاک کیفیت رو فدای سود حاصل از ثبت های تعداد بالا نمی کنه.

ما در کاراتاک جمعیت کلاس های گروهی رو روی 4 نفر زبان آموز نگه میداریم تا شرایط مکالمه کارآمد و پر بازده رو برای عزیزان کاراتاکی فراهم کرده باشیم.  قطعا تجربه شرکت در کلاس های کافه زبان – English Café  کم جمعیت 4 نفره خیلی لذتبخش تر از کلاس های شلوغ و پر ازدحام هست.

تازه ، توی کلاس های گروهی 4 نفره کاراتاک، استاد بخوبی روی تک تک زبان آموزان تمرکز داره و بخوبی میتونه کلاس رو مدیریت کنه تا اهداف کاراتاک محقق بشه و بالاترین کیفیت در ارائه کلاس های مکالمه کافه زبان بصورت تضمین شده به شما عزیزان ارائه بشه.

چطور باید ثبت نام کنم؟

میتونین همینجا درخواست دوره خودتون رو  ثبت کنین و یا با شماره 09029994964 تماس بگیرید . حتی میتونین توی واتسپ هم پیام بذارید. ما سریع پاسختون رو میدیم.  بعد از ثبت درخواست دوره، یک جلسه تعیین سطح و مشاوره رایگان میشید و بعد از ثبت نام در کلاس ها شرکت میکنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *