اسم دوره مناسب برای سطح نیاز به پیش نیاز مدت زمان کلاس جزوه و فیلم گواهی اتمام دوره نوع دوره
Pre-Ielts Course
Intermediate and below سطح نیمه متوسط و پایینتر
ندارد
60 دقیقه
دارد
دارد
غیرحضوری

دوره های پیش نیاز آیلتس- Pre IELTS کاراتاک

دوره پیش نیاز آیلتس ، جزوه محور و همچنین مکالمه محور هست و در هر جلسه طیف وسیعی از لغات و اصطلاحات تدریس میشه و همزمان به شما کمک میکنه تا از اونها استفاده کنین. موضوعات پر تکرار و محتمل در  آزمون آیلتس چه برای آزمون اسپیکینگ آیلتس و چه برای آزمون رایتینگ آیلتس در این دوره با تنوع بسیار زیادی کار میشه. یکی از ویژگی های منحصربفرد دوره پیش نیاز آیلتس در کاراتاک اینه که بعد از سپری شدن این دوره، شما با تمام گرامرهای آیلتس آشنا میشید و نحوه استفاده از اونهارو هم به اندازه کافی تمرین میکنین و وقتی وارد دوره های آیلتس اصلی میشید دیگه دغدغه یادگیری و یا استفاده از گرامرهارو ندارید. خیلی از زبان آموزها شکایت دارند که علیرغم اینکه کلی گرامر بلد هستند، اما نمیدونن اونها رو در آزمون آیلتس کجا استفاده کنند که بتونن نمره بگیرند. مثلا برای آزمون رایتینگ آیلتس نمیدونن که نباید در پاراگراف آخر از کلمه because  اسفاده کنند. خب جای یاد گرفتن چنین نکات طلایی قطعا در دوره پیش نیاز آیلتس هست.

دوره پیش نیاز آیلتس-Pre_IELTS

دوره پیش نیاز آیلتس برای چه کسانی مناسب است؟

دوره پیش نیازآیلتس برای کسانی مناسب هست که هدف شرکت در آزمون آیلتس را داشته و همچنین سطح زبان انگلیسی آنها متوسط و یا پایین تر می باشد. به بیان دیگه، این دوره مختص کسانی می باشد که متقاضی شرکت در آموزن آیلتس هستند ولی به علت ضعف پایه ایی امکان ورود به دوره های تخصصی  مهارت های آیلتس را ندارند. همچنین این کلاس برای افرادی طراحی شده است که قبلا در آزمون آیلتس شرکت کرده اند و نمره آنها 5 و یا کمتر شده است.

دوره پیش نیاز آیلتس برای کسانی طراحی شده که قصد تقویت زبان انگلیسی خودشان رو در مدت زمان کوتاه بصورت اصولی دارند و همچنین یک دورخیز هم برای دوره های آیلتس دارند تا در آینده اگر احتیاج به گرفتن مدرک آیلتس داشتند، از الان برای آن زمان از قبل تدابیر لازم رو اندیشیده باشند.  دوره پیش نیاز آیلتس در آموزشگا کاراتاک انحصاری، مکالمه محور و گرامر محور طراحی شده است.

دوره پیش نیاز آیلتس به چه کسانی پیشنهاد میشود؟

شاید شما هم جزو اون دسته از زبان دوستانی باشید که گرفتن آیلتس برای شما یک هدف بلند مدت و یا یک آرزو باشه ولی باتوجه به شرایط موجوتون نتونید توی دوره های اصلی آیلتس شرکت کنین و بزرگترین دلیلش هم سطح نامناسب زبان انگلیسی شما باشه. خب پس جای خوبی اومدید چون دقیقا این قسمت مربوط به شماست، منظورم “دوره های پیش نیاز آزمون آیلتس” هست.

دوره های پیش نیاز آزمون آیلتس در کاراتاک سبکی نوین از تدریس زبان انگلیسی کاربردی بصورت مکالمه محور برای آماده سازی زبتان آموزان برای آزمون آیلتس می باشد که با آموزش ساختارهای نمره آور در اسپیکینگ آیلتس و رایتینگ آیلتس، شما را برای ورود به دوره های اصلی آزمون آیلتس آماده میکند.

همانطور که از نام این دوره برمی آید، دوره های پیش نیاز آزمون آیلتس تلفیقی از مکالمه انگلیسی بهمراه آموزش گرامر های مهم و نمره آور آزمون آیلتس می باشد، و همچنین در این دوره ها حافظه دیداری و شنیداری زبان آموزان به میزان چشمگیری تقویت میشود تا توانایی بخاطر سپردن جملات در بخش آزمون لیسنینگ آیلتس رو بدست آورند که قطعا چنین تکنیکی تثبیت مطالب آموخته شده رو دو چندان میکند.

زبان آموزانی که از شرکت در کلاس های آیلتس و عدم رسیدن به نتیجه در دوره اسپیکینگ شکایت دارند، با شرکت در دوره پیش نیاز آیلتس در آموزشگاه زبان کاراتاک، زبان انگلیسی رو از مسیری کاملا متفاوت و در عین حال غیرقابل پیش بینی و همچنین لذتبخش در قالب مکالمات انگلیسی بهمراه گرامرهای مهم و نمره آور یاد میگیرند. دوره پیش نیاز آیلتس کاراتاک، با فعالسازی گرامرهای پر کاربرد انگلیسی در ذهن شما، فرصت استفاده آنی از اونهارو در زمان آزمون اصلی آیلتس فراهم میکنه. شاید شما هم جزو همان دسته از زبان آموزانی هستید که اکثر گرامر هارو بلدید اما موقع استفاده کردن از اونها، احساس ناتوانی دارید، دلیل این موضوع فعال نشدن گرامرها در ذهن شما هست. ما در کاراتاک از تکنیک Grammar Activation  استفاده میکنیم که هم روشی بین المللی و همچنین اثبات شده برای فعال شدن توان مکالمه در زبان آموزان هست.

چیزی که به روان صحبت کردن شما در هنگام مکالمه انگلیسی در آزمون اسپیکینگ آیلتس خیلی خیلی کمک رسانی میکنه، داشتن مهارت حفظ هیجانات و کنترل صحیح اون هست تا بتونید به درستی در ذهن خودتون لغات و گرامر های مورد نیاز رو پیدا کنید و با اونها جمله سازی کنین. اگر تمرکز شما پایین باشه، کنترل از دستتون خارج میشه و ذهن شما دچار آشفتگی میشه و به جایی میرسید که بیشتر تمایل به شنیدن صحبت های دیگران دارید و کمتر صحبت میکنید. برای همین هست که بسیاری از زبان آموزان بیشتر متوجه صحبت های دیگران میشوند و کمتر میتوانند به زبان انگلیسی صحبت کنند. در دوره پیش نیاز آیلتس دقیقا بر روی همین نقاط ضعف تمرکز میشه تا با قدرت و توانایی لازم بتونین وارد دوره های اصلی آزمون آیلتس بشید.

دوره پیش نیاز آیلتس دقیقا مشابه یک مکمل قوی برای تقویت زبان انگلیسی شما و رسوندن شما به سطوح بالاتر در مدت زمان بسیار کم عمل میکنه. در دوره پیش نیاز آیلتس هم بر روی دایره لغات، گرامر وساختارهای شما کار میشه و هم استفاده کردن از اصطلاحات و ضربالمثل ها در مکالمه آموزش داده میشه تا بتونین نمره خودتون رو در آزمون آیلتس تا حد زیادی افزایش بدید.

ویژگی دوره پیش نیاز آیلتس – Pre IELTS کاراتاک چیست؟

دوره پیش نیاز آیلتس در آموزشگاه زبان کاراتاک کاملا انحصاری بوده و ویژگی های آن در اکثر موارد با دوره های دیگر تفاوت دارد که به شرح زیر است:

دوره پیش نیاز آیلتس – Pre-Ielts Course کاراتاک

مهارت هایی که در دوره پیش نیاز آیلتس – Pre IELTS یاد میگیرید

یادگیری مترادف های لغات Synonyms and Antonyms
0%
یادگیری تکنیک Paraphrasing
0%
یادگیری مکالمات عامیانه – Slang
0%
یادگیری اصطلاحات و لغات کاربردی در هر جلسه
0%
فعالسازی دایره لغات در اسپیکینگ
0%
تمرین گرامرهای آموخته شده در اسپیکینگ و فعالسازی آن در ذهن – Grammar Activation
0%
یادگیری روان صحبت کردن یا Connected speech در مکالمات
0%
4

بعد از گذراندن دوره پیش نیاز آیلتس – Pre IELTS چه دوره هایی شرکت کنیم ؟

در دوره های انحصاری پیش نیاز آیلتس در کاراتاک، مهارت انجام اسپیکینگ روان با استفاده از ساختارهای گرامری صحیح بهمراه طیف گسترده ایی از لغات و کالوکیشن ها و همچنین اصطلاحات آموخته شده و زبان آموزان در انتهای این دوره برای ورود به دوره های اصلی آیلتس مانند دوره رایتینگ آیلتس و یا دوره اسپیکینگ آیلتس آماده میشوند.

اینکه بعد از اتمام دوره پیش نیاز آیلتس در کاراتاک، چه کار باید انجام بدید و چه دوره ایی رو انتخاب کنین، قطعا در اختیار شماست و حتما بصورت رایگان میتوانید از مشاوره با متخصصان کاراتاک نیز بهره مند بشید تا بهترین انتخاب رو کرده باشید.

گواهینامه شرکت در دوره پیش نیاز آیلتس – Pre IELTS کاراتاک

تمامی شرکت کنندگان دوره‌های حضوری کافه زبان می‌توانند گواهی پایان دوره خود را پس از اتمام دوره و قبولی در آزمون آنلاین اسپیکینگ نهایی کاراتاک دریافت نمایند.
achievement success through research education generated by ai 188544 20395

بها دوره پیش نیاز آیلتس – Pre IELTS کاراتاک چقدر هست؟

خصوصی – یک نفره نیمه گروهی –VIP – دو نفره گروهی – 4 نفره
336.000 تومان (جلسه ای)
260.000 تومان (جلسه ای)
192.000 تومان (جلسه ای)

( هزینه جزوه های درسی و فایل های آموزشی محاسبه شده است)

سوالات متداول (FAQ) :

دوره پیش نیاز آیلتس در کاراتاک برای 1 الی 4 ترم طراحی شده که مستقیما به نتیجه تعیین سطح اولیه زبان آموز وابسته هست . از سطح Pre-I1  که سطح متوسط یا Pre-Intermediate  هست شما رو به سطح I2 که سطح متوسط یا Intermediate  هست میبره و این اتفاق رو در4 ماه میتونه برای شما رقم بزنه.

هر جلسه از کلاس های آنلاین پیش نیاز آیلتس در کاراتاک 60 دقیقه زمان میبرد.

هر ترم شامل2 الی 4 جلسه می باشد که بصورت هفتگی برگزار میشود و بستگی به نیاز شما و سطح موجودتون داره.

تمامی کلاس های پیش نیاز آیلتس بصورت غیرحضوری هست و در نرم افزار اسکایپ برگزار میشه.

نه اتفاقا، تیم کاراتاک خیلی روی کیفیت کلاس ها حساس هست و برای همین اجازه افزایش جمعیت رو در کلاس ها به هیچ عنوان نمیده.  درسته که با ثبت نام تعداد زیادی شاگرد در یک کلاس میشه سود دهی بیشتری داشت اما کاراتاک کیفیت رو فدای سود حاصل از ثبت های تعداد بالا نمی کنه.

ما در کاراتاک جمعیت کلاس های گروهی رو روی 4 نفر زبان آموز نگه میداریم تا شرایط مکالمه کارآمد و پر بازده رو برای عزیزان کاراتاکی فراهم کرده باشیم.  قطعا تجربه شرکت در کلاس های پیش نیاز آیلتس کم جمعیت 4 نفره خیلی لذتبخش تر از کلاس های شلوغ و پر ازدحام هست.

تازه ، توی کلاس های گروهی 4 نفره کاراتاک، استاد بخوبی روی تک تک زبان آموزان تمرکز داره و بخوبی میتونه کلاس رو مدیریت کنه تا اهداف کاراتاک محقق بشه و بالاترین کیفیت در ارائه کلاس های مکالمه کافه زبان بصورت تضمین شده به شما عزیزان ارائه بشه.

چطور باید ثبت نام کنم؟

میتونین همینجا درخواست دوره خودتون رو  ثبت کنین و یا با شماره 09029994964 تماس بگیرید . حتی میتونین توی واتسپ هم پیام بذارید. ما سریع پاسختون رو میدیم.  بعد از ثبت درخواست دوره، یک جلسه تعیین سطح و مشاوره رایگان میشید و بعد از ثبت نام در کلاس ها شرکت میکنید.

دوره های پیش نیاز آیلتس- Pre IELTS

این دوره مختص کسانی می باشد که متقاضی شرکت در آموزن آیلتس هستند ولی به علت ضعف پایه ایی امکان ورود به دوره های تخصصی  مهارت های آیلتس را ندارند. همچنین این کلاس برای افرادی طراحی شده است که قبلا در آزمون آیلتس شرکت کرده اند و نمره آنها 5 و یا کمتر شده است.

Low IELTS Bands

در این دوره تمامی گرامر های پرکاربرد و نمره آور در آزمون آیلتس از پایه تا پیشرفته تدریس می شود. همچنین چهار مهارت آیلتس بررسی شده و زبان آموزان آماده ورود به دوره های تخصصی و پیشرفته مهارت های آیلتس می شوند.

از جمله سرفصل های این دوره:

  • آشنایی کامل با مفاهیم و موضوعات آزمون.
  • آموزش گرامرهای کلیدی در آزمون آیلتس از پایه تا پیشرفته و تسلط کامل
  • آشنایی با مهارت اسپیکینگ و نکات
  • آشنایی با مهارت رایتینگ و چهارچوب نگارش صحیح
  • آشنایی با مهارت ریدینگ و ارائه ترفند های حل مسئله
  • آشنایی با مهارت لیسنینگ و ارائه نکات طلایی تست زنی

 

این دوره ها به دو صورت خصوصی و گروهی با حداکثر ظرفیت چهار نفر به منظور حفظ کیفیت آموزشی برگزار می گردند.

 

مدت دوره:

48

ساعت
اساتید دوره:
سامان پورایلیایی
دوره پیش نیاز آیلتس-Pre_IELTS
دوره پیش نیاز آیلتس
خصوصی 336.000 تومان (جلسه ای)
گروهی 192.000 تومان (جلسه ای)
VIP (نفری) 260.000 تومان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *