هر زمان که دوست دارید و هر جایی که هستید می توانید به پادکست های آموزش زبان انگلیسی با موضوعات مورد علاقه خود گوش کنید. صرف نظر از جنبه آموزشی، گوش دادن به پادکست ها، جنبه سرگرمی و افزایش اطلاعات عمومی نیز دارد. با این روش ضمن یادگیری لغات جدید، مهارت شنیداری (Listening) خود را تقویت و با تمرین تکنیک shadowing تلفظ صحیح  لغات رو با لهجه بریتیش آموزش خواهید دید که باعث پیشرفت چشمگیری در روان صحبت کردن (Fluency) شما خواهد شد که این امر قطعاً  برای زبان آموزانی که قصد دارند در آزمون اسپیکینگ آیلتس نمره مطلوبی کسب کنند بسیار ضروری می باشد. یکی از ویژگی های دوره اسپیکینگ آیلتس و همچنین دوره لیسنینگ آیلتس که در آموزشگاه کاراتاک برگزار میشود، ارائه تمرین های بی شمار با استفاده از پادکست زبان انگلیسی می باشد که سرعت پیشرفت زبان آموزان را به شکل چشمگیری افزایش می دهد.

 سعی کنید با تکرار گوش دادن به پادکست زبان انگلیسی لغات بیشتری را وارد ذهن ناخودآگاه خود نمائید چراکه با این کار حافظه بلند مدت و مهارت Listening خود را تقویت خواهید کرد. در این بخش پادکست های متنوعی از منابع معتبر و با کیفیت مانند وبسایت BBC، متناسب با نیاز زبان آموزان گردآوری و طبقه بندی شده و شما می توانید بر اساس علاقه مندی و سطح زبان خود پادکست زبان انگلیسی مورد نظر خود را انتخاب و مهارت Listening خود را افزایش دهید.

 با کلیک برروی لینک زیر می توانید در خصوص جزئیات آزمون لیسنینگ آیلتس بیشتر مطالعه کنید و از اهمیت گوش دادن به پادکست زبان انگلیسی بیشتر مطلع شوید. و در دوره های تخصصی تر یادگیری زبان انگلیسی  مانند دوره لیسنینگ آیلتس و همچنین دوره اسپیکینگ آیلتس، با توجه به نیاز شخصی خود شرکت نمائید.

bp

پادکست زبان انگلیسی BBC- اختراع زبانها

پادکست زبان انگلیسی BBC اختراع زبانها، درباره چگونگی پیدایش و توسعه زبانهای مختلف می باشد. این پادکست به همراه متن (Transcript) و لغات کلیدی ) key words ( و معانی آنها برای شما تهیه شده است.
download

پادکست زبان انگلیسی BBC- چرا ما چیزهای را که یاد میگیریم فراموش می کنیم؟

پادکست زبان انگلیسی BBC چرا ما چیزهایی که یاد میگیرم را فراموش می کنیم؟ این پادکست به همراه متن (Transcript) و لغات کلیدی ) key words ( و معانی آنها برای شما تهیه شده است.